en blogg om: Crazy Day

Som sagt, hela veckan ar "spirit week".. idag ar det Crazy Day... jag ar valdigt crazy, bytte ut min vanstersko till Lisas vanstersko. Woho, helt galet. . . . jag ar sjukt uttrakad. Har theatre arts nu och vi gor verkligen ingenting... fattar inte varfor vi ska vara i biblioteket... tror att vi ska borja pa det nya projektet. Se 3 filmer som en viss skadespelare medverkar i och sedangora varsta presentationen... jag kanske borde borja soka information? Nej. Om jag gor det hemma sa gar det typ 4 ggr fortare. Sa det far vanta.

Jag har last runt i folks bloggar och jag inser att 2:a aret pa gymnasiet verkar typ 3413 ggr jobbigare an det forsta. Vilket skrammer mig, eftersom att skolan har ar forvanansvart slapp. Vi gor typ inget och betygen ar latta att fa. Sa nar jag kommer hem nasta ar lar jag ju fa varsta chocken och ga i vaggen bara efter 1 manad. Fasa for natur!

Idag ar det ett cross country meeting. Men jag ska inte dit, har bestamt mig for att jag ska vila min fot ett tag.. ska istallet dansa. Om det nu ar sa mkt battre? Har inte sprungit pa 5 dagar nu, kanner mig helt dalig. Har lite av angest. Kanske maste springa lite grann idag, typ 2 * 400.. sa jag inte tappar min kondis helt och hallet... Eller jo juste, nu minns jag, jag sprang faktiskt lite igar, 4 varv runt fotbollsplanen...... intressant att veta. Ohja.. nu ska jag ge mig, lektionen slutar om 18 min.........................

forst ska jag bara fixa sa att folk kan kommentera min blogg.. insag att jag har lite tokiga installningar pa min blogg.

adios

1 kommentarer:

Jenny said...

Ja nu har jag fixat så att jag kan kommentera dina inlägg!:D Ja, natur är jobbigt.. men nu får du ju en rast hehe