en blogg om: Galet.. eller helt crazy?

. skulle inte tro det.
Upptäckte iaf att jag har A i alla ämnen.
Trodde att 98 % var gränsen, men näää,
det visade sig att det var 90 %. Glad Laura.

Vi avslutade dansen idag.
Woho.
Nu behövs det bara lite practice,
sen kommer jag äga scenen. .

Måste göra mina läxor, en matteuppgift som vi inte hann göra klart på lektionen,
Och så måste jag svara på en sista fråga på Historian.

fattar noll

What does Engel think is the duty of every person with compassion?
Jag har inte den blekaste aning. Engel kan dö!

jag kunde inte hålla mig från att springa... sprang 1 mile.. dumt. eftersom att jag var tvungen att isa foten efteråt.. suck. men jag har en ny teori. springa bort smärtan! det kan ju funka.. men det är inte särskilt troligt.. ska iaf spela fotboll imorgon. det är tråkigt att bara titta på när de andra springer

dagens låt: Teachme - Musiq Soul Child
värd att ladda ner

en sista sak. till min fasa ser jag hur min svenska försämras för varje dag jag skriver. det är dåligt! eftersom att jag hatar stavfel samt grammatikfel.. jag kan svenska! jag är inte dum. bara det att allt blir svengelskt när jag pratar/skriver på svenska

adios suckers

1 kommentarer:

Jenny said...

Såg att du skrev lite "spanglish" också, där i slutet ;) Om du ville veta så hade vi spanskaprov idag, suck.. mohaha;D