en blogg om: ett besök i jds blogg

efter mitt besök i jds blogg hittade jag en julkapp lista.

Har du någonsin..
Fått din mamma att gråta? Ne, det tror jag inte.
Skämts över dig själv? Ja, säkert.
Slagit ner någon? Nej!
Skämts över dina föräldrar? Ja, haha.
Skämts över din bästa kompis? Nä, jag har nog snarare skämts med min bästa kompis haha..
Gråtit offentligt? Jorå

Senaste personer som..
Ringde dig: Karen
Du ringde: Karen
Delade säng med: Mig själv
Såg dig gråta: Hmm..
Fick dig att gråta: Hm..
Du delade en drink med: Ingen haha
Du gick på bio med: Karen, Nicky & J.R.
Du gick på stan med: Stan och stan, men "downtown" då var det med Clara.
Skällde på dig: Vet inte..?

Lite extra:
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Inte den blekaste aning..
Vart vill du gifta dig: Vet inte ens om jag vill gifta mig
Vem hatar du verkligen: Ingen
Kör du bil: Nej, tyvärr
Är du ett hälsofreak: Litegrann.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En iPhone;).. ne jag vet inte
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Förmodligen
Vilken är din favoritdrink? Har ingen
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17
Tror du på liv på andra planeter? Varför inte?
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Men inte vet jag!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag vet inte.. kanske "everything's gonna be alright", för det mesta stämmer det ganska bra.

0 kommentarer: