en blogg om: trams

Förhoppningsvis far vi till Denton idag! Ska köpa jeans.. och kanske en tröja. Iaf jeans, det är mycket viktigt.




efter ett besök i jds blogg:

Frågor och svar
Senaste kompis du träffade: Lisa
Personen du pratade I telefon med: Karen
Du fick SMS av: Kristofer
Du kramade: Nicky
Idag är det: söndag
Kläder: Mjukisbyxor och en sovtröja
Är bättre än igår: Ingenting.. ?
Imorgon är det: måndag
Planer: Åka till Denton och köpa jeans
Någonting tråkigt som händer imorgon: skolan börjar igen, har haft lov i 1 vecka.
Favoritnummer: 4
Färg: rött
Årstid: vintern.
Saknar du någon? att vara på andra sidan atlanten utan sakna någon? jag tror inte det.
Humör för tillfället? lugn.. småtrött
Det första du gjorde imorse? vaknade och fortsatte att sova ett tag
Vad åt du sist? flingor och mjölk
Vad irriterar du dig på? Dryga människor
Tror du på distansförållanden? Nej.
Vem tänker du på just nu? mamma o pappa
Tror du att personen tänker på dig med? kanske, pratade med dem nyss
Vart reste du sist? Hm.. vad räknas som reste? usa.. annars OK, fast var bara där på en skolresa..
Vad gjorde du igår kväll? satt i vardagsrummet - kolla tv o lira xbox
Liknar du din mamma eller pappa? verkligen inte, iaf inte utseendemässigt
Ler du ofta? Haha, ja för det mesta
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ibland, bara för att.
I vems säng sov du i igår natt? min?
Vilken färg har din tröja? svart.. (förvånande va?)
Sorg: ingen just nu.
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? säkerligen
Har du någonsin gråtit dig till sömns? haha ja.
Gråter du när du skadar dig? nej, inte direkt, skrattar typ.. då gör det inte lika ont
Lycka: Snart är det jul!!
Är du en glad person? Ja, helt klart
Vad gör dig glad? Mina vänner.
Önskar du att du var lyckligare? Njae.. kanske?
Är lycka överskattat? Förmodligen
Kan musik göra dig glad? OHJA! Musik är min inspiration typ..
Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig? Antagligen..
Har du någonsin sagt, Jag älskar dig? Ja, fast alltid med eftertanke.. alltså innan jag sagt det.. eller ja skitsamma, ni fattar.
Har du en flick/pojkvän? Nej, inte just nu..
Är du nöjd med det? japp! det är grymt skönt att slippa bry sig om allt som har med ett förhållande att göra. Fri som fågeln;)
Har du varit otrogen någon gång? Men nä, skulle inte kunna ha det på mitt samvete, skulle känna mig helt dålig.
Vem hatar du verkligen? Ingen just nu.
Har du någonsin gjort en hat-lista? Haha nej!
Är du en mobbare? Nej.

Nuvarande:
Frisyr? Typ rakt, svart, ljusa toppar..
Relationer: Inga
Till vem sa du , öga mot öga, jag älskar dig till senast? Vet inte.
Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Men ja! They're my life.
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Nej
Älskar du båda dina föräldrar? Ja!
Hur länge har du känt din bästa vän? Sen 1an på gymnasiet, fast det känns som bra mycket mer.
Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Men nä.
Vilken relation har du till dina gamla klasskamrater? Skönt att bli av med dem från högstadiet. Saknar NV1A 06/07 litegrann, bara för att den var den coolaste klassen ever.. Emma och Jenny håller jag bra kontakt med:), de råkar vara min bästa vänner.
Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Jag bryr mig inte.
Läppar eller ögon? Ögon..!
Kramar eller kyssar? En mix kanske?
Snygg mage eller snygga armar? Mage, lätt.. de snygga armarna kan jag stå för ;)
Har du någonsin kysst en främling? Nej.
Druckit bubblor? Champagne eller, jag har nog provat.
Tappat bort glasögon/linser? Nej, använder inte någo av dem.
Brutit ett ben? Nix.. jag dricker ju mjölk, he he.
Röntgats? Japp, varje gång hos tandläkaren röntgar de mina tänder.
Krossat någons hjärta? Mycket troligt, flera gånger, dock inte samma person.
Nobbat någon (som haft känslor för dig)? I guess..
Gråtit när någon dött? Hmm, kanske på ngn begravning.

Kläder
Äger du ett plagg från en second hand-butik? Nej.
Hur många par skor använder du regelbundet? 2 par på vintern, kanske 2 par på sommaren och typ 2 par på hösten.
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? Nej.
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Nej. Det hoppas jag inte, för det gör jag inte..
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Endast för att skrapa ihop pengar, men det är absolut ingen dröm jag har.
Har du någon gång burit en folkdräkt? Nej.
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Nej, tror inte det?
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? Nej, bara lite.

Personer
Vad tycker du egentligen om kungen? Ingenting bra alls.
Tycker du att prinsessan Madeleine är snygg? Öh, ofta jag ens har tänkt på det??
Vem vill du se som julvärd julen 2008? Vet inte, ngn kul typ haha.
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Bengt.
Vilka är dina förebilder? Jag vet inte..
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Nej, jag kan bara två; Olof Palme & Göran Persson
Uppfattar du att en person är smart bara för att hon/han bär glasögon? Nej, personen ser dock mer softisikerad ut... vid vissa tillfällen. Haha

0 kommentarer: