en blogg om: i väntan på bättre tider

Brukar du...
Röka: Nix.
Titta på dig själv i spegeln: Haha, såklart.. varje dag.
Gnälla: Ja ibland.. det beror på om jag har en bra dag eller ej;)
Skrika: Nej, inte särskilt ofta.. bara om jag är arg.. typ.
Sova: Ja, men för lite skulle jag tro..
Ha ångest: Nej, inte längre.. har ju ett år utan natur ;)
Skada dig själv med flit: Öh, nä?
Ta mediciner du inte borde ta: Nix, tar aldrig någon medicin.
Strunta i att ta mediciner du borde ta: Läs ovan..
Vilja dö: Nej, men jag e nyfiken på vad som händer efter livet..
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är redan annorlunda.. orka vara som alla andra?
Klä dig i svart: Ja, varje dag typ.. haha nu låter jag helt emo ju..
Gå till kyrkan: Händelsevis, men det är sjukt tråkigt och för mig är det helt ofattbart att man kan tro på något som någon bara skrivit ner och sagt att "så här är det", det finns typ inga bevis eller nåt! Hej Naturvetenskap. Vi håller oss till det som kan bevisas.
Gå i skolan: Japp, måndag-fredag..
Ljuga: Nä.. förösker hålla mig till sanningen.
Hata folk: Jag ogillar en tjej i min eng.klass, men jag hatar ingen, nej.
Lita på folk: Nja, bara om jag känner de väl.. människor e luriga.

Vem..
Saknar du: Mamma, pappa, Emma, Jenny och såklart hundarna..
Vill du slå: Ingen, men om jag e tvungen så blir det tjejen i min engelskaklass.. ååh hon e så ofattbart töntig! en typisk amerikansk high schooltjej..
Kramade du sist: David
Vill du prata med: ingen alls för tillfället. känner för att vara tyst..
Skrek du till sist: Joseph typ, mest på skoj, vi hade en liten bitchfight på matten;)
Vill du vara som: mig själv låter bra.. i'm no copycat.
Sårade dig sist: No clue.
Vill du bli galet full med: haha, inte en aning..
Gjorde dig riktigt glad senast: Ivan & Clara i OK igår..
Fick du sms från senast: Karen
Ringde dig senast: Joseph
Vackrast på jorden: Vet inte, går det ens att välja? Alla är vackra på sitt sätt..!


Har du...
För många vänner: Nej. Ett fåtal och de bästa.. mer begär jag inte.
Förföljesemani: Stalker, jag? Tro det eller ej - faktiskt inte.
Tvångstankar: Men ja! Hej jag är perfektionist!
Någon annan psykisk sjukdom: Haha nä..
Någon fysisk sjukdom: Nej, jag e fullt frisk!
Någon skada: Ja, en liten på mit ben/min fot;), seriöst det gör faktiskt ont!
Färgat håret: Ja, två eller tre gånger typ.. funderar dock på att färga det svart..
Brutit några ben: Nej men jag undrar om det gör typ jätteont..?
Några piercings: I öronen ja.
Bra självförtroende: Jaoo, ibland..
Tagit nakenbilder: Nix.
Sagt att jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Ja.
Rymt hemifrån: Nej


Tror du...
Att du kommer bli något: Nåt kommer jag förhoppningsvis att bli.. Framgångsrik låter bra i mina öron.
På gud: Absolut inte. Jag är trött på "Gud".
På rymdvarelser: Nej.. men är det inte lite konstigt om vi på jorden var de enda levande varelserna i hela Universum..?
Att folk tycker om dig: Ja, det gör de, eller jag hoppas iaf på det ;).
På ett liv efter detta: Som sagt, jag vill veta vad som händer efter livet vi lever nu...
Att fiskar kan tänka: Säkert, men inte på samma nivå/sätt som oss människor, för om de inte kunde tänka skulle de inte kunna röra sig över huvudtaget.. de skulle vara som soffor typ och soffor kan inte tänka.
Att du kommer leva länge: Ja, det vore trevligt.. så länge jag inte får alla gammalmänniskasjukdomar och grejs..


Hur...
Går du: Stolt som tuppen och med fötterna pekande framåt, jag gillar inte folk som går med fötterna inåt, det e sjukt fult!
Svarar du i telefonen: Nu förtiden är det ett "Hello" eller "Hi".
Fördriver du tiden: Dator, tv.. läxor, vänner.. sömn.
Ofta bäddar du sängen: Aldrig typ..
Ofta städar du: Lite då och då, plockar upp efter mig varje kväll, men det räknas inte riktigt.


Välj...
Katt eller hund: Hund.
Vit eller svart: Svart!
Varmt eller kallt: Både och, har som ingen favorit, båda e bra..
Vatten eller land: Land..
Telefon eller internet: Vet inte.. internet kanske.
Musik eller tystnad: Musik.. men ibland e det skönt när allt e helt tyst och mysigt.
Bok eller film: Hm, vet inte..
Leva eller dö: Leva! Dö kan vi göra senare.

0 kommentarer: