en blogg om: mer tidsfördriv

STEG 1
Skostorlek: oftast 39
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Vita converse all star..
Dina svagheter: Vet inte.. måste fundera ett tag..
Rädsla: Att något en dag plötsligt händer mig och förändrar mitt liv på ett dåligt sätt, typ en bilolycka som gör mig förlamad etc. det vore helt hemskt!
Motto: Inget.

STEG 3
Första tanken då du vaknar: Okay, lets sleep for 15 more minutes..
Första tanken innan du somnar: Ingen aning..

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Om jag måste välja blir det Cola, annars inget.
McDonalds eller Burger King: Burger King, McDonalds är för det mesta inte särskilt gott.
Lipton Ice Tea eller Nestea: Ice Tea är äckligt.. iaf det som de har här!! Uh.
Choklad eller vanilj på glass: Choklad, helst med små chokladbitar! (prec. som jd)

STEG 5
Svär du? Jo ibland.
Sjunger du? Haha, ja..
Duschar du varje dag? Ja, jag har träning varje dag så..
Gillar du skolan? Inte skolan, men umgänget där..
Tror du på dig själv? Ja.. typ.
Kommer du överens med dina föräldrar? Japp.

STEG 6
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Nej
Rökt? Nej, aldrig
Shoppat? Ja
Ätit en hel ask müsli? Ask? Heter det inte paket? Iallafall så är svaret nej (som jd, igen)
Ätit sushi? Nej, men vill.. det är mums!
Stått på scen? Haha ja, idag, vi hade dansträning på scenen.. lol.
Skejtat? Men nä.
Bakat? Nej.
Stulit något? Nej!

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? Nej.
Blivit kallad hora? Nej, "bitch" däremot.
Blivit nerslagen? Nej, undrar hur det känns, borde typ prova.. lol

STEG 8
Antal människor du skulle ge ditt liv för: De närmaste och käraste.
Antal CD-skivor du äger: Inte den blottaste aning.. jättemånga.
Antal piercings: 5 i öronen.
Antal tatueringar: Ingen
Hur många gånger har du varit med i tidningen? 3 eller 4..
Antal saker jag ångrar: Det finns några saker





Namn: Laura
Antal kuddar i sängen: 1
Bästa platsen på jorden: Jag vet inte.. har nog inte varit där än;)
Bästa surftips: Bloggar!
Drömmer om: Att kunna köra bil här i G-ville typ. Är ju rätt ålder iaf. . . och att bli ngt + studera i usa later on.
Favorit-tvprogram: MTV Hits;) nä men Grey's typ.. har missat helt många avsnitt nu.. kollar inte ens på PB nå längre.
Favoritbar: Ingen
Favoritbok: Resan till river sea är en favorit, i repris;)
Favoritdryck: Mjölk.. annars vatten.
Favoritfik: Roasters
Favoritfika: cookie + kaffe latte.. MUMS
Favoritförfattare: vet inte..
Favoritgodis: inget, vet inte ens om jag gillar godis längre.. haha. kul det skulle vara om jag tyckte det var äckligt när jag äter igen.
Favoritkläder: Sköna, stora, mjuka.. mys. hihi
Favoritmat: Starkt, exotiskt
Favoritmusik: varierar stort!
Favoritrestaurang: Talkotten hemma.. men just nu är det ng Chili's.
Favoritskådis: Johnny Depp haha.. jag förljer JDs fotspår;)
Favvoritfärg: Svart, röd, vitt..
Frisyr: svart, nästan blont i topparna.. halvlångt.. krulligt som nyduschat, just nu rätt rakt.
Har på mig just nu: "favoritkläder"
Hårfärg: skrev det just.
Högsta önskan: gå på college i usa
Kammar håret: ja?
Kan baka bullar: Japp, med framgång.
Ogillar mest hos folk: såna som "coolingarna" i den gamla klassen NV1A ;)
På söndag ska jag: förhoppningsvis inte gå till kyrkan.
Senast köpta skiva: inte en aning!!
Senast sedda film: Hm, Notting Hill typ..
Skonummer: mostly 39
Skulle helst vilja: sova just nu, men måste plugga på manuset till imorgon, vi har line test.. uh.
Tror på evig kärlek: Nej, kanske att man fortsätter tka om varandra men inte vara kär, kär är typ en engångskänsla.. lol.
Tror på spöken: Nej.. haha
Tror på ufon: Nä. Töntigt.
Vill kunna: Flyga. Göra en back flip.
Vill åka till: Australien, Afrika & Asien, typ Japan, China.. vore helcoolt.
Är bra på: Springa. Älskar att springa!
Ålder: 16
Åt till frukost imorse: Flingor & mjölk
Ögonfärg: svarta typ..
Önskar mig i present: Sånadär iPodhögtalare..:D

0 kommentarer: