en blogg om: när allt gick fel

Den här dagen var inte riktigt min.


Börjar morgonen med att min dator på högsta volym spelar upp Rihannalåten First Time, jag förstår inte varför jag satte den på högsta volym :/.. när jag sedan ca 15 minuter senare äntligen tar mig upp ur sängen.. så går jag till badrummet och ska tvätta ansiktet och jag upptäcker att jag blöder näsblod. Great timing!

Sen när jag är på väg till skolan så springer det förstås en svart katt över vägen.. den här dagen  började ju bra..

Sen på fotbollstryouten så gick vissa saker bra men vissa blev helt "messed up", som tur är så fortsätter tryoutsen imorgon och då kanske jag kan göra lite bättre ifrån mig. he he.

PLUS att ..
jag inte kunde gå till dansträningen heller för att jag hade fotboll.. jag kommer typ inte kunna gå den på helt länge, för nu kommer vi ha fotbollsträning typ exakt samma tid som danstränigen är. Great. Jag lär ju få hoppa av..

PLUS att #2
jag ville spela i en pjäs inför skolan med Theatre Arts, det är auditions imorgon, självklart har jag tryouts samma dag. inte nog med det.. dagarna då de ska träna på pjäsen är ju förstås torsdagar. då jag redan har dans och fotboll. Underbar timing!

PLUS att #3
när jag så fint slår på FOX kl 19.00 - visas Dr. House.. wtf?! jag som hade laddat för lite P.B. här.. så jag bestämmer mig för att gå in på Prison Break på FOX hemsida.. och där står det att P.B. börjar igen........... om 49 dagar. PERFECT! verkligen...

nu..
..ska jag maila mor och far.
sen..
..ska jag läsa igenom manuset till pjäsen vi gör i Theatre Arts just nu.
sen..
..ska jag kolla tv eller nåt

0 kommentarer: