en blogg om: vinden har vänt

Okej, min otur kanske är över för den här veckan?


MIN PÄRM ÄR TILLBAKA!! Wooho!
Det var nästan som min fördelsedag när jag gick till "kontoret" och hämtade den:).

Sen så fick vi veta fotbollslagen också.

Jag är på Junior Varsity-laget. Egentligen är det mycket bättre än Varsity, för om jag hade hamnat på Varsitylaget hade jag typ inte fått spela något alls, men nu kommer jag förhoppningsvis vara starter. Eyy!

Träningen var helt jobbig, grov träningsvärk sedan gårdagens träning.. sen så hade massa folk "glömt" sina benskydd. Då vi var tvungna att springa hela fotbollsplanen, från mål till mål och efter varje 5 yard så var vi tvugna att droppa ner i en pushup, sen up igen och springa 5 yard.. osv. osv. Det var jobbigt.

Direkt efter det så gjorde vi i princip samma springövningar som igår.. vilket innebär att mina ben kommer att göra dubbelt så ont.

Vi hade tur, Varsitylaget skulle ha ett möte så vi slutade träningen där vid 3.45.. och då skyndade jag mig till Hip Hopen i gymet, där jag snabbare än vinden lärde mig dansen, den var rätt lätt.. så på tisdagen den 4:e december ska vi "uppträda", känner mig lite excited.

NU Ska jag skriva ner 24 fler  Quotes till Yearbook, sen ska jag bara ta det lugnt eller nåt. Det kanske är Grey's på tv ikväll!! Då ska jag ta mig tid att kolla på det, annars ska jag kolla på datorn.. på internet. Okej. Ointressant.

Hejdå

0 kommentarer: