en blogg om: födelsedagskalas

Jaja,  I c. Mitt huvud gör ont, hela pannan ömmar! Jag insåg just varför. Vi tränade nickar idag på träningen, nickar och skott på mål i ca 2 h. Mina ben är också helt utmattade, vi var tvungna att springa massa, för vissa har tydligen dålig kondis, jag är inkluderad i ordet "vissa", jag förstår inte varför jag inte fortsatte att träna cross country trots att det var off season. Årets tabbe typ. Mina tår gör ont och hela min panna är som mos.. okej inte riktigt, men det gör ont när jag gnuggar pannan lilla;). Oh lord, träningarna kommer att ta musten ur mig. Jag har gått ner i vikt också :o, typ 1,5 kg.. jag har ingen aning om hur det har gått till heller..


Hur som helst, när jag kom hem från den hemska träningen så fick jag i mig lite mat. Kalkon och pasta. Smakade nästan som kyckling med pasta... iaf om man låtsades att kyckling smakar som kalkon. Efter det så bytte jag kläder, fixade till mig och blev upphämtad av Lisa för att åka vidare till födelsedagsbarnet Clara. HAPPY B-DAY! Käkade lite tårta å sånt och blev tjocka. Hade kul med heliumballonger. Sen kom Karen och hämtade upp mig och Lisa, vi skjutsade hem henne. Sen for vi till "Big Lots!" och jag inhandlade en pärm för $ 1.08, inte en likadan som den jag hade dock, men Nicky var så snäll så att hon bytte sin, som var likadan som den jag hade, mot min nya. Tack Nick!

Efter det pluggade jag på engelskan, har prov imorgon. Måste få 100 %, bara för att jag är överambitiös. Nu ska jag kila i säng! Godnatt.

0 kommentarer: