en blogg om: hela veckan

allvarligt vad leds jag blir!


Varje dag i veckan har det hänt något otursaktigt för min del. Jag lovar att det var den svarta katten Nu är min pärm på vift, har inte en aning om var den är. Måste köpa en ny, de var inte så dyra dock - only $0.99 (+ tax dårå).. men ändå. Det kostar inte skjortan direkt.

Plus att vi inte alls fick veta vilka som har hamnat på vilket lag i fotbollen. Tydligen ska vi få veta det imorgon.. jag hoppas då iaf på det.

Jag insåg just att det verkligen börjar bli dags för att köpa julklappar, jag vet att jag tänkte på det tidigare i veckan.. men nu är det inte ens en månad kvar till jul. Vilket innebär att jag måste köpa klapparna senast nästa vecka och skicka dem, annars lär de ju vara framme där vid Nyår.. och så vill vi ju inte ha det?

NU ska jag fixa mig, sen ska Lisa hämta upp mig, sen ska vi till Clara som fyller år. Trevligt! Sen ska jag hem och plugga på mina engelska ord, eller först ska jag nog köpa en ny pärm.. sen ska jag plugga - tråkigt! Jag har nämligen kommit till den punkten då jag känner att jag inte alls vill vara i skolan, det är typ tråkigt där, allt utom fotbollen får mig att vilja somna, jag saknar tom Ubbe ibland, trots att han luktade lite illa så var han ju ändå hyfsat bra och fick en att skratta lite då och då.

Jaja, nu ska jag dra mig. Hejdå!

0 kommentarer: