en blogg: kalas i jennys blogg

UTSEENDE
1. Hur lång är du? Ca. 1,66 m
2. Hur mycket väger du? Typ 60 kg (100 % muskler;))
3. Hårfärg och frisyr? Svart, snedlugg.
4. Ögonfärg? Bruna
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nej.. bara i öronen

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Uhm, Svart Jeansjacka de senaste dagarna iaf
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mina svarta fotbollsmjukisbyxor som befinner sig i min garderob i Sverige.
6. Favoritaffärer? Peak Performance, Aeropostale.. säkert ngn fler.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Vet inte.
8. Favoritmärke? Levi's.. Peak..
9. Vad har du för byxstorlek? Inte en aning.
10. Vad har du för tröjstorlek? 34 kanske..

DITT RUM (Sverige)
1. Stort, litet eller mitt emellan? Stort
2. Vilken färg på tapeterna? Rött på en vägg, resten vitt.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, svart & rött
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min skrivbordsstol - för att den e bekväm.
5. Vad vill du ändra där inne? Nytt "kök", iaf annan färg på luckorna
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? I det "gröna" rummet, som inte e grönt längre
b) Video/dvd? Dvd på datorn, men inte en dvdspelare..
c) Dator? Ja
d) Stereo? I det "gröna" rummet, som inte e grönt längre
e) Telefon? Ja!!
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Lägenheter, polisstaionen etc.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, sitter vid datorn och gör läxor - en äkta naturare.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Min hund;)
10. Favoritpryl i rummet? Om jag måste välja så blir det nog datorn..

BLANDAT
1. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? Extra Jordgubbstuggummi
b) Skolväska just nu? Min pärm samt pennor..
c) Handväska eller liknande just nu? Har ingen!
2. Vad är du beroende av? Datorn..?
3. Vilket land kommer du i från? Colombia, men jag är svensk
4. Vilken sorts lipsyl använder du? Medex Lip Balm
7. Vad köpte du senast? Grejs till mitt hår.
8. Har du något husdjur? Ja.. 3.
9. Vad bor du i? Lagom stort hus.

HAR DU
Folköl i kylen? Nix
Puder på dig? Nix
Några framtidsplaner? College i USA
Någon sjukdom? Nej, haha
Gymkort? Nepp
En homosexuell kompis? Tror inte det
Duschat idag? Nej, igårkväll
Någon kompis som snarkar? Det tror jag säkert
Några mvgn? Ja
Någon som förstår dig? Joo!


---
Kontakten med min manliga sida:
Ljugit om hur mycket jag har druckit [ ]
Läst en biltidning [x]
Styrketränat [x]
Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [x]
Tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [x]
Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [ ]
Läst ett nummer av slitz [ ]
Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känna sig uppskattad [x]
Sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont [x]
Diskuterat bröst [x]
Läst en bok av jan guillou [x] (fast inte hela)
Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [x]
Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [x]
Skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan? [x]
Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [x]
Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [x]
Lagat någonting på egen hand [x]
Tävlat i att dricka öl [ ]
Påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [x]
Totalt: 15/19 (haha, jag verkar vara rätt manlig)


Kontakten med min kvinnliga sida:
Köpt en hårfön [ ]
Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [x]
Följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x]
Pratat känslor... nykter [x]
Skrattat under en romantisk komedi [x]
Berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x]
Sett två avsnitt av sex and the city []
Funderat på ett namn åt mina barn [x]
Ringt upp en person utan konkret syfte [x]
Känt glädje över att få blommor i present [x]
Lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [x]
Gjort någonting romantiskt på eget initiativ [x]
Blivit arg utan anledning [x]
Gråtit efter 9 fyllda år [x]
Brytt mig om H&M:s val av modell [x]
Känt mig sugen på en kopp te [x]
Insett storheten i Linda Skugges krönikor [ ] (ABSOLUT INTE!)
Kramat en kille liggande [x]
Dansat [x]
Totalt: 16/19 (fast lite mer kvinnlig var jag trots allt)

0 kommentarer: