en blogg om: förändring

vanligtvis hittar jag listorna i Jennys blogg, men denna gång så var det faktiskt i Emmas!

1) Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jarå

2) Höll du några av dina nyårslöften?
Japp, det enda jag hade. Mitt godislöfte med JD.

3) Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, tur är väl det?

4) Dog någon som stod dig nära?
Nej

5) Vilka länder besökte du?
Skottland & Nu så är jag ju i USA

6) Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nä.. inte vad jag vet

7) Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Inget spec.

8) Vad var din största framgång 2007?
MVG i engelska typ ;). Det var nära VG fast då läste Gunnar min bokreflektion och han blev övertygad om att betyget med tre bokstäver var det enda rätta.

9) Största misstaget?
Eftersom att jag inte kommer ihåg det kan det ju inte ha varit så stort?

10) Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte sjuk, men förkyld (men det är väl alla någon gång då och då)... Däremot stukade jag tummen typ, först i backen med JD (2007 präglades av att Laura föll i hoppen i 2:ans backe).. sen när jag spelade football med Lisa hehe.

11) Bästa köpet?
Ooh, svårt!

12) Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder säkert.
 
13) Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alltid.

14) Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Typ alla Hip Hoplåtar

15) Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Samma, I guess.. ingen större skillnad

16) Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat.

17) Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit. (haha nu låter det ju som att jag e värsta tjock)
 
18) Hur tillbringade du julen?
I USA med amerikaner. Öppnade julklapparna tidigt på morgonen den 25:e och sedan for vi runt till massa släktingar typ.

19) Blev du kär i år?
Nej, det blev jag inte.

20) Hur många one night stands?
Inga.

21) Favoritprogram på TV?
Prison Break/Grey's Anatomy (jag ligger efter, måste tanka avsnitten)

22) Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nä.

23) Bästa boken du läste i år?
Vattenmelonen av Marian Keyes, kunde inte sluta läsa!

24) Största musikaliska upptäckten?
Hm.. vet faktiskt inte. 

25) Något du önskade dig och fick?
iPodhögtalare :D

26) Något du önskade dig men inte fick?
Högtalarna var det enda jag önskade mig

27) Årets bästa film?
Vet inte. Kanske This Christmas..?

28) Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Åt på Chili's, var i skolan, en helt vanlig dag förutom att jag blev äldre

29) Finns det någonting som kunde ha gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det låter rimligt.

30) Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Först en fånge av Nautrvetenskapsprogrammet sen så rätt avslappnad.

31) Vad fick dig att må bra?
Vännerna

32) Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, vem vet...

33) Vem saknade du?
Vänner, familj etc. 

34) De bästa nya människorna du träffade?
Clara Lunow fo shizzle.. I alla fall inom vännerkretsen :)

3 kommentarer:

Anonymous said...

Det är för att jag väntade med den listan till imorgon, sista dagen på året!;) Jag såg den i Angelicas blogg för ett tag sen men jag ska vänta till imorgon.. Då ska jag också svara på frågorna som du hade i din blogg för någon dag sen.. :D

Anonymous said...

30) Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Först en fånge av Nautrvetenskapsprogrammet sen så rätt avslappnad
------------
Menar de inte vilked klädstil? ;O Jag svarade iallafall på klädstilen haha,

Laura Alexis said...

det var det jag också funderade på men sen så bestämde jag mig för att skriva det där:p, inte för att det spelar så stor roll egentligen he he