en blogg om: julen runt hörnet

Det närmar sig jul! Bara 6 dagar kvar (för mig här i USA)!! Jihaa.

Okej. idag var en störd dag. For till skolan kl 8.20 typ, checkade in. Sen hade jag inget att göra fram till 11.30, så jag gick omkring och tråkade och så hittade jag Shamara -då traskade vi omkring och tråkade. Fick tag på en basketboll och sköt omkring lite. Sen blev klockan 11.00 och åter igen så hade jag inget att göra i 30 min, så jag kollade lite på V grabbarnas basketträning tills det var dags att byta om och skutta ut på fotbollsplanen.

Där så gjorde vi samma övningar i typ flera år, dock olika varianter... sen så fick vi fara hem och nu sitter jag här och har inget att göra igen. Duh.

Ska nog slå in julklappar och.. kanske äta några pepparkakor. För er som känner mig så vet ni att jag är ett Kakmonster, så när jag säger några är det bara ett alibi för många. Ok?

1 kommentarer:

Anonymous said...

Magda = kakmonstret!;)