en blogg om: årslista

Ok, det borjar narma sig 2008, sa framover lar ni fa se saker liknande detta:

Lauras årslista 2007
Sms som gjort mest ont:
nagot i stil med: "ar det sant att du gillar johannes"

Personer jag blockat samtliga samtal från under 2007:
Ingen av vad jag vet?

Antal gånger jag svarat på skyddat:
>10 (mammas # ar alltid skyddat)

Klädesplagg jag är mest nöjd med att jag köpte:
En vit Aerppostaletroja, eller den gra.. kan inte bestamma

Klädesplagg jag inte kan fatta att jag köpte:
Inget jag kan tanka pa just nu..?

Antal filmer jag sett på bio:
kanske 5

Antal filmer jag sett på laptop:
5 eller mer
Löften jag brutit under 2007:
Hade bara ett, vilket jag an sa lange inte brutit
Antal raplåtar i i min ipod:
>342
årets halleluja moment:
kanske nar jag fick veta att jag hade fatt en vardamilj

Antal nedladdade låtar:
formodligen ngnstans kring 800 (:O)

Antal gånger jag låtsas att jag inte sett person på stan för att jag inte vetat om jag ska hälsa:
<10
Största personliga upptäckt:
att jag faktiskt e blyg

Sak jag ljugit om flest gånger 2007:
att jag inte hort mobilen ringa etc.

0 kommentarer: