en blogg om: årets

Viker pannan i djupa veck..
att komma allt som hände under detta år
tycks vara svårare än tidigare trott..

Årets häftigaste: När min 80-åriga (då 79) farmor skaffade msn typ..
Årets värsta: 14 Mars - förlåt
Årets utbildning: Hm.. Engelska III får det nog bli
Årets skada: När jag stukade tummen då jag och Lisa spelade football (vilket var enda ggn jag skadade mig)
Årets politik: Inte insatt..
Årets resa: Skottland - hade aldrig varit där förr!
Årets nytt inom mat: Cornbread - inte gott.
Årets hemsida: YouTube, Pixbox eller Myspace
Årets debattör: har inte haft någon koll på det
Årets förening: Explorica - både kanon(N.Y.) och kalkon(avresedatum..). 
Årets idrottsinspiratör: Hm... ingen.
Årets film: Hmm... kanske This Christmas
Årets fight: På skolgården här i G-ville.. det var intressant
Årets sämsta livsmedelbutik i alla kategorier: vet inte
Årets galnaste nyhet: Dock inte positivt - "Laura, du åker 1 vecka tidigare!!"
Årets gnällmusik: Fergie, hon går på mina nerver!
Årets präktigaste: h a h a, inga namn nämda. ok?
Årets mest glädjande nyhet: När jag hade fått min värdfamilj, värsta glad jag var:)
Årets förort: Gainesville ;)
Årets svenska skiva: ingen
Årets TV-serie: Grey's Anatomy
Årets web community: MySpace
Årets melodifestivalminne: minns inte, tv-showen har spårat ur iaf.
Årets mest ouppfostrade: Inga kommentarer. Iaf inte jag.
Årets mesigaste: Alice, he he
Årets bakverk: Pepparkakor (om det nu räknas) annars mina hembakade bullar;)
Årets pryl: Rosa iPod Nano 2:a generationen
Årets smaksättare: Nymald svartpeppar
Årets hundras: Cairn Terrier
Årets färg: Svart
Årets bästa konsert: TIMBUKTU!
Årets grottbesök: Har inte varit i någon grotta i år
Årets jobbigaste fråga 1: How come you are here?
Årets jobbigaste fråga 2: What's an exchange student?
Årets jobbigaste fråga 3: So, do you have a boyfriend?
Årets vänner: Emma och Jenny, fo' sho!
Årets tesort: Yunnan -always
Årets nykomling: Clara Lunow (my bf ;))

3 kommentarer:

Anonymous said...

Lordi vann ju FÖRRA året haha ;)

Anonymous said...

Förresten, hur får man bort verktygen på sidan av sin blogg? Alltså de som är mellan varje sidelement? ;s De är kvar där även när jag inte är inloggad :(

Anonymous said...

Du, jag löste det ;);) Tror jag iallafall haha