en blogg om: fotbollstränare

Jag har aldrig egentligen gillat fotbollstränare.

Det enda de är intresserade av är om man kommer till träningen (eller inte, för då får man straff - typ springa & andra hemska grejer.).
De tänker inte på om man har något slags liv förutom fotbollen och att man kanske bara spelar för att det är skoj.
Inte heller är de särskilt bra på att planera.
Vi får ett schema där det står att vi har träning den 27 December det står inget mer om någon som helst aktivitet under december månad.

Karen kommer in i rummet klockan 10.05 och säger att Caylie hade ringt, så jag ringer förstås tillbaka. Hon svarar och säger: Hey, I just got to know that we have practice today, at 10.00 & 2.00!
Så jag frågar henne om hon ska gå, och får svaret: I'm already here!.

Jag får någon slags Déjà Vu.. precis såhär var ju MasseNisse - Den inte så omtyckta. Så mitt beslut om att gå till träningen är gjort. Om Coachen vill att jag ska komma till träningarna får han åtminstone skriva rätt på schemat och för det andra, om det nu står fel på schemat så lever vi i året 2007 (i några dagar till) och det finns något som kallas för: Telefon (man kan ringa några dagar innan kanske..?) Internet (det finns något som kallas e-mail).

Så ska kommer jag att träna idag då?:
Uuuh, nej. Jag har andra planer och ett liv förutom fotbollen, som jag dessutom har tappat intresset för. Jag laddar för Track! Mina planer för idag är att jag helt enkelt ska åka till Denton med min bandmedlem ~C-Girl a.k.a. S.T.P.D.~

Peace

4 kommentarer:

Anonymous said...

Usch ;s Men nu har verktygen kommit tillbaka :@:@:@:@ Vet du varför det hamnar på sidan över huvudtaget? :O:O:O:O:O Irriterandë...

Laura Alexis said...

du kan fixa det på inställningar typ:)

Anonymous said...

Det som är sjukt är att de är borta igen.. jag vet inte ens HUR jag fick dit dem, inte heller varför de kommer tillbaka och försvinner.. vet du vilken "knapp" man ska ändra för att de åker bort? Jag har kollat igenom inställningarna 75893478904 ggr men hittar det inte :( Aja, haha förlåt om jag tjatar om det i din blogg, du kan ju radera kommentaren ;)

Laura Alexis said...

jag tror att verktygen alltid är där, jag tror inte att de går att ta bort, jag kan iaf inte hitta var.. däremot kan du ta bort "pennan" som är brevid "0 kommentarer" och då går du in på mall sen går du till sidelement och sen där "blogginlägg" är klickar du på redigera.. sen ser du var:)