en blogg om: tredje för dagen

Yeah. Tredje inlägget för idag.. Jag kom just på att jag inte skrivit något om gårdagen. Det har hänt för mycket!

Igår så steg jag upp tidigt, pratade med mor och far. Sen så tog jag en dusch, fixade håret. Efter detta for vi till kyrkan.. Någon form av julspecial, enda anledningen till varför jag följde med, julklappar delades ut. Plus att Nicky (och alla andra yngre medlemmar av kyrkan) fick cyklar (!). Nickys var värsta nice. Efter detta for vi hem åter igen, jag började att göra kakor, jäklar vad mycket kakor jag gjorde - och alla blev uppätna senare på kvällen(!!). Sen så for vi iväg, till Wal Mart och en massa... vi for runt osv. sen kom vi tillbaka hem och jag gjorde klart kakorna. Sedan kom Lisa och hennes värdfamilj över och så. Sen så började folket rulla in och det blev fullt hus. Det spelades spel, sjöngs åt osv. Det var helt trevligt och sen där vid 11 började folket rulla hem, fast de sista for inte hem förrän där vid 1. Ca 1.15 så somnade jag så fort jag hade lagt mig ner.

Jag vaknar upp idag, där vid 7-8, kunde inte alls sova, sen så låg jag och drog mig i sängen helt länge, lyssnade på musik och till sist hörde jag Karen traska omkring så där vid 9-10 steg jag upp. Städade köket. Ringde vänner och familj, försökte ringa EG - fast hon svarade inte. Efter det så steg alla upp och vi åt frukost. Sen så kom Karens far m. familj hit. Det blev liv i  huset igen. Det började lagas mat osv. Karen, Lisa, jag och Lula (karens kusin) for iväg på äventy i G-ville....... b.la. till Wal Mart.

Sen tog vi oss hem igen, gjorde inget, gjorde olika. Inget vettigt alls. Sen för ett tag sedan lämnade vi av några av Karens släktingar hemma, for förbi en annan av Karens kusiner hämtade upp "snack bags".. nu är jag här och lyssnar på Hanna Montana... :/.

Tror att jag och Lula ska kolla film strax, ett sätt att vänta på den stora dagen..

0 kommentarer: