en blogg om: utvärdering

UTVÄRDERING
Vad tyckte du om filmen?
Underbar! Först var jag värsta nyfiken på vad det var.. och så startade jag DVDn och först så kom typ Martia upp och så blev jag värsta nostalgisk, he he. Den var helt skoj! Inget jag hade förväntat mig.

Har detta ökat ditt intresse för oss?
Ja! Jag insåg hur mycket ni betyder (extra krystat;)). Jag kommer lätt sakna NV-klassen jag gick i. (Emma och Jenny - Ni kommer såklart också att saknas).

Har du lärt dig något av detta?
Nä? borde jag ha gjort det?? ;p

Känner du att du har kunnat påverka innehållet?
Hm.. ja förmodligen. Om jag hade varit en dum flicka och ingen tyckte om mig så hade folk sagt "Skönt att du inte e här", istället för "Vi saknar dig"... typ?

Är det något vi kan förbättra?
Nä.. tror inte det:p

Är det något du kan förbättra?
Säkerligen, bara det att jag inte vet vad än:p.

Känner du att du vill ta avstånd från oss efter att ha sett denna film?
Aldrig!

Känner du att Luleå är mindre än Gainesville?
Absolut... inte!

Känner du att du verkligen vill återvända till Sverige efter denna film?
Otroligt nog. Ja. Haha!!

Är du nöjd över våran insats?
Över filmen? - Ohja! Jag blev ju värsta glad! Och tack för alla klappar btw:p.

Är du nöjd över din egen insats, eller kunde du ha gjort bättre ifrån dig?
När det gäller vad? Haha

Känner du att vi har utmanat dig att lära dig mer?
Ja förmodligen, ni MVGbarn sätter ribban högt för mig. Ni är som mina idoler;)

1 kommentarer:

Anonymous said...

HAHAHA xD