en blogg om: clay walker

Mitt iTunes flippade ur totalt igår, vad arg jag blev! Jag installerade den nya versionen och när jag startade programmet igen så var ALLA låtar, ALLA spellistor och ALLA filmer borta.. så jag var tvungen att importera låtarna igen och då så blev allting bara jobbigt... så nu måste jag skapa spellistor igen och det tycker jag är jobbigare än att springa 2 miles, det är omöjgligt att minnas vilka låtar som var i spellistorna tidigare. Till saken - jag hittade en låt med Clay Walker, som jag aldrig hört förut och jag har inte den blekaste aning om hur låten kom till min dator, hur som helst är namnet på låten "I Can't Sleep" och den var faktiskt rätt bra och just nu så lyssnar jag på en annan version av If Tomorrow Never Comes.. en countryversion av Garth Brooks. Helt ok faktiskt. Texas har smittat av sig, verkar det som.


I morse så var jag på träning också.. så nu är jag utmattad, fast vi kommer kanske att spela en match imorgon, så det kan ju bli kul. Annars planerar jag på att åka med Varsitylaget och kolla när de spelar.. vi får se. Ska vila nu ett tag..

0 kommentarer: