en blogg om: 'cuz imma track star

I'll be chopping them up. Idag sa Coach Harrison att jag ar way up there och att alla andra tracktjejer maste na min niva, tydligen sa ar jag nog "The secret track star from Sweden". Vi far hoppas pa att jag gor bra ifran mig pa trackmotena... det ar inte lange kvar till det forsta motet. Maste fa in papprena!! Dumma Thomas Nahlin som inte svarar pa mitt mail - och dig ska vi kalla for studievagledare.. Forresten sa ar jag nu officiellt "Sweden" eller snarare sa ar det helt enkelt sa att allt fler faktiskt kallar mig for Sweden). Coolt.

Fotbollen gar ju bra ocksa. Synd bara att vi var 5 stycken fran JV ute pa traningen idag. Jaja, det ar ju tur att varsity ocksa ar dar, det hade ju varit lite tragiskt med bara oss dar, hehe.

Nu ska jag fylla magen med kak, 2 traningar pa en dag gor en hungrig.
Mycket hungrig.

Plus att jag maste tvatta alla mina traningsklader.. plus mina jeans. Jag kanner riktigt hur shortsen, benskydden och skorna stinker. Fy vad ackligt.

Attans! Min nagel gick precis av, eller jag upptackte det i alla fall inte forran nu.. Jag som forsoker aterfa samma langd pa naglarna som jag hade tidigare.. vilket verkar omojligt. Far tejpa eller nat. Kanske superlimma, det funkade faktsikt en gang forut.. haha.

0 kommentarer: