en blogg om: o(gillat)

Kan verkligen inte komma på något vettigt att blogga om idag. Jag väntar helt enkelt på helgen. Den här veckan har varit så tråkig. Hoppas helgen bjuder på äventyr.

Jag ogillar:
Felstavningar, grova sådana.
Tavlor som hänger snett.
Folk som bara snackar skit.
Att vara förvirrad.
Att inte få träffa min familj/vänner etc. på jättelänge
Amerikansk snabb, äcklig och fet mat som får en att hellre låta bli att äta än att faktiskt proppa i sig all skit.
Att JV-laget inte har spelat en endaste match just nu.
Thomas Nahlin. Tummen ner för dig, då du inte svarar på mitt mail.
Folk som är allmänt retarded (inte på riktigt dårå) och tröga. Var är resten av era hästar?
Det extra fettet som nu befinner sig på min mage, ovanpå mina magrutor som faktiskt kunde ha varit synliga om det inte hade varit för.. det äckliga underhudsfettet.
Att min vikt är >60 kg. It's redonkolous.
2nd period. Jag fattar aldrig något av genomgångarna.
Mitt hår.
Mina hålfötter.
Att ha träning utomhus i -5° C.
Yearbook 7th period. Freaking tråkigt där!
Tröga vikarier.
Att mina vadmuskler är större än majoriteten av fotbollskillarnas.
Stubb. Stickigt och jävligt.
Att skriva uppsatser.
Folk som fiser högt och lämnar en stank efter sig.
Folk som rapar högt och brutalt.
Folk som snarkar.
Disney Channel och Nickelodeon


Jag tycker om:
Att springa
Worka out så mycket så att musklerna ömmar. Värsta känslan efteråt.
Räkna matte när jag väl fattar vad man ska göra.
Bra musik som man kan identifiera sig med, eller bara allmänt får mig att må bra.
Min bästa vän..
..och de andra två.
Mina föräldrar.
Att bada badkar.
Att ha nyrakade ben. Smooth.
MySpace, var annars ska man snoka på alla töntar?
Att kramas.
Långa buss/bilresor. Med musik i öronen är det mesta trevligt.
Tiffanys nya bil.

2 kommentarer:

Emma said...
This comment has been removed by the author.
Emma said...

Laura! Jag har inte sett förän nu att du länkat min blogg här på din sida. Tänkte bara säga att tack, det uppskattar jag som fan. Ha det bra, kompis!:-)

Kram