en blogg om: en liten uppdatering

Har inte direkt skrivit nagot speciellt de senaste dagarna.. det har som inte hant sa mycket.. I fregads sa kom Bo hit, en av oss 4 utbytesstudenter har i G.V.T., vi satt har, kolla tv, pratade, fixade med vara scrapbooks etc. hade det trevligt helt enkelt. Sen dar pa kvallen sa for jag och Karen och at pa en kinarestaurang. Det var typ megagott. Seafood for the winners! Sushin smakade dock lite konstigt men rakwooken de hade.. -yummiiieeee!

Lordag sa vaknade jag dar vid 12, helt tomt i huset :o... bara jag och Penny hemma.. sa jag steg upp och satte mig vid PC:n.. (old school jag vet;)) sen sa var jag pa stadhumor, sa jag stadade upp rummet, badrummet och tvattade mina klader. Efter det sa skjutsade Karen mig till skolan, dar det spelades basket. JV-tjejerna forlorade, JV-killarna vann, Varsity-tjejerna forlorade och Varsity-killarna ledde i alla fall da jag bestamde mig for att kila hemat.

Nar jag val kom hem sa satt det och fixades for Binkys (Nickys halvsyster) fodelsedagskalas. Sa jag hjalpte till lite grann.. sen fortsatte jag att jobba pa min Scrapbook.. daremellan sa satte vi upp massa girlanger (hur det nu stavas). Sen sa fortsatte jag aterigen med min scrapbook, sen sa for Karen och J.R. ivag och at och jag var tvungen att halla kolla pa de sma vilddjuren.. men det gick val ok. Sen senare, dar vid 12-1 sa kollade vi pa en film och sa somnade jag.

Idag ar det dags for Binkys party, men jag planerar pa att fly! Jag har aldrig varit direkt fortjust i barnkalas.. he he.

For ovrigt sa borjar inte skolan forran pa onsdag sa jag far val sitta uttrakad har i nagra fler dagar... sen sa borjar Tracktraningarna :D:D woho!!

Nu ska jag da kila. Bye.

2 kommentarer:

Anonymous said...

Är Penny en papegoja eller? :)

Laura Alexis said...

haha na, en hund. .