en blogg om: ett ar

Kan ni forsta det? Idag ar det avklarat. Mitt och JDs godislofte om att inte ata godis pa ett helt ar ar genomfort. Jag smakade lite amerikanskt godis etc. hittade inte direkt ngn favorit dar, provade Skittles, som jag aldrig atit forr, det var en liten besvikelse. De roda godisarna i pasen var dock godast. Och sa at jag aven Marabou som Emma och Jenny hade skickat mig.. det var gott.. men efter ett ar sa ar godis inte lika intressant och... gott, helt enkelt. Sa, som ni sag i ett tidigare inlagg, mitt nyarslofte, jag ska an en gang inte ata godis pa ett helt ar.. vilket startar imorgon.

For ovrigt sa tror jag att vi har fotbollstraning just nu, men jag sov sa lange sa att jag glomde bort det......... plus att jag inte ens vet om det ens kommer att finnas ett JV-fotbollslag... med tanke pa att vara forsta matcher ar nasta vecka sa vet jag inte ens om jag kommer att fa spela, eftersom att jag inte har tranat sedan den 20:e december.. haha. Plus att JV-laget ar samst.. och mest troligt sa kommer vi att bli flyttade upp till Varsity-laget... om det blir sa.. sa kommer jag att sluta spela.. Alla pa Varsity ar helt stuck up.. Sa jag foroskte fa tag pa telefonnummer sa jag kunde ringa och fraga om vi har traning dock sa hade jag mindre framgang i detta.. inga telefonsamtal ringda och inte heller befinner jag mig ute pa fotbollsplanen. Whatever. Pa onsdag borjar allvaret. Fixa fromen infor track.. he he.

0 kommentarer: