en blogg om: årets bloggare

Jag sitter här i min ensamhet och läser bloggar.. några är dåliga andra helt ok, och så är det min favorit.. The one and only KUSINKARATE. Emma Larsson, en gammal klasskamrat från någon gång på mellanstadiet tills vi gick ut nian.. sedan träffades vi inte så mycket mera. Ett hej då och då fast för min del mestadels bloggbesök på denne gamla klasskamrats sida. Jag läser din blogg varje dag, i brist på annat, den får mig att skratta, tänka till och bara allmänt njuta av att jag funnit en av de bättre bloggarna som jag känner till.

Så:

Grattis Larsson, du blev just "Årets Bloggare" enligt mig..

1 kommentarer:

Emma said...

ÅH Laura! (jag måste helt ha missat det här inlägget. Sara tipsade idag) Du är för underbar! Tack så hemskt mycket för att jag fick vara din "årets bloggare", jag trugar mig! jag blir jätte smickrad och rörd så TACK återigen. Du är en präla. =)