en blogg om: stipendium

Nu har aven Coach Harrison borjat prata om stipendium.

Coach Harrison: Hey, Laura.. What are you planing on to do after your year here?
Laura: Go home, finish my two years I got left and then go back to America for College, I hope.
Coach Harrison: Oh I see, you know what? By the way you are running and the grades you have, you can actually get a scholarship.
Laura: Yeah..

Attans! Jag onskar att jag redan hade gatt ut trean hemma, jag hade kanske kunnat fa en direktbiljett till College!

Idag sa fick jag inte springa med de andra, sarbehandling? Eftersom att mitt kna spelar mig ett spratt sa var jag tvungen att ga till Doc och dar sa fick jag cykla.. det var mycket jobbigt! Cycklade 3,5 miles pa 20 minuter. Kandes tungt efterat, var aven tvungen att isa knat i 30 minuter.. k a l l t. Sen sa var dagen som vanligt. Forutom att jag hoppade over fotbollstraningen. Vad ar poangen med att trana om det anda inte finns ett JV-lag? Screw GHS Boys soccer. Jag ar redo for tjejfotbollen som snart satts igang (om skolan ar villig att betala - som de faktiskt redan lovat... men vi alla vet ju att: inget ar sakert).. Sa pa mandag far vi se vad som hander. Excited.

0 kommentarer: