en blogg om: extrem lycka

äntligen - är något som vi alla tjejer tänker för tillfället.

Jag är superlycklig just nu!! Vi har äntligen fått en tjejfotbollslag för skolan.. eller det är mer så att vi kommer att representera Gainesville High School, de kommer även att betala, men vi kommer att spela för en klubb.. CCSA - Cooke County Soccer Association.

Hej jag heter Laura och är mycket exalterad. Gu' vad kul det ska bli! Känner mig fett stolt också.. med gott samarbete och helt enkelt tillräckligt med mycket vilja har vi äntligen lyckats få ihop det här laget. GHS första tjejfotbollslag.. inte för att det är exakt samma sak som för killfotbollen, men det är fortfarande ett lag. Spännande! Säsongen börjar i mars, den 1:a mars för att var mer exakt.

Nästa vecka är även det första trackmötet.. uh. Det känns nervöst nu! Jag har ingen aning om hur jag kommer att göra ifrån mig.. ångest om jag slutar sist i mitt första lopp. Det kommer att bli pinsamt.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer.
Peace fellas.

0 kommentarer: