en blogg om: onsdag

Trots krampen i baken efter 4 st. 150 m-lopp sa har jag svart att saga att detta var..

.. en speciell onsdag, for att vara arlig, men jag bestamde mig for att dopa inlagget till dagens namn i alla fall, det kandes spannande med en sadan klatchig rubrik. Det enda speciella med denna dag var att jag fick ett mail fran Pierre Ermanno, snubben fran min organisation i Sverige.. han sa att han ska borja boka hembiljetter och vill veta nar vi slutar skolan och allt... omg. Det narmar sig med stormsteg!

Plus att Coach Harrison sa att jag ar lika snabb som de andra tjejerna ute pa track, men att jag behover trana lite mer pa tekniken och "lara" mig lite battre om hur de gor alla olika ovningar och sa.. "You are getting there..!" . Kandes bra att hora.. men jag ar fortfarande valdigt nervos infor nasta vecka, det forsta trackmotet. Jag kommer att spy av nervositet.

0 kommentarer: