en blogg om: freaky

Nu var det ett litet tag sedan jag skrev.. helgen passerade allt för fort.. redan söndag och dags för att sova. 


Fredagkväll så gjorde jag inte så mycket. Var hos lisa med Shanece, vi pratade, lyssnade på musik osv.. hade det allmänt tråkigt haha. Sedan på lördag gjorde vi inte heller så mycket, till en början.. satt uttråkade och sedan bestämde vi oss för att ha en liten get together, så vi ringde massa folk. Det var riktigt skoj, kollade först på film men alla pratade så det var inte så stor idé att ha filmen igång.. Sen så for alla hem vid 12-1tiden...

Idag så kom J.R.&&Nicky och hämtade upp mig och Charisma, vi lämnade av Charisma hemma hos henne, sedan for vi till Las Mariachis och åt. Gotttttt! Det kändes som att jag skulle sprängas. Efter det så for vi tillbaka hem och jag pratade ett tag med Sverige. Hehe.. sedan så var det skynda till träningen, den var skoj!! Och efter träningen så kom Charisma och vi gick till henne och så kom jag hem där vid 9tiden..

Det var min helg i korta drag.. Nu ska jag fixa mina grejer för imorgon och sedan så ska jag sova. Adiós!

ps. mamma och pappa kommer hit om bara 6 dagar!
Inte alls länge kvar nu.
Plus att jag upptäckte att jag är hemma om bara 3 månader! :|

0 kommentarer: