en blogg om: en lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Irriterad&trött
Favoritgodis: vet inte.. tootsie rolls kanske
Är det nåt du absolut inte äter: duh, saltgurka.
Kläder just nu: underkläder,strumpor,tshirt,tjocktröjaochmjukisbrallor
Musik just nu: put it down - t-pain
Vad sa du senast: bye!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70- eller 80-talet
Sommarplaner: Jobb, vättern runt..
Fisk eller badkruka: hmm.. på senaste tiden har jag varit mer badkruka, men jag brukade vara värsta fisken när jag var yngre

Hur många kuddar sover du med: 1 just nu (3 hemma :))
Favoritväder: någorlunda varmt, inte för varmt dock
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: telefon, en vän samt mat&&vatten
Spelar du nåt instrument: ye, i've been rocking that flute since 3rd grade.
Morgon- eller nattmänniska: hmm... natt nuförtiden
Sparare eller slösare: slösare :|
Bästa film: omöjligt val. 
Tror på liv på andra planeter: Ja, det är mycket möjligt att det finns liv på andra planeter. universum är stort och tanken på att vi skulle vara de enda människorna här känns konstig :/.. rätt coolt om det fanns en annan "tellus"!
Kommer du ihåg din första kärlek: haha, kanske det kanske

Älskar du henne/honom fortfarande: hahahaha. negative.
Har du några homosexuella vänner: Japp.
Tror du på mirakel: vad för mirakel??
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jarå. om man vill.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja... ganska.
Ser du på kärleken som ett misstag: ibland.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: haha, folk säger att de har svårt att se mig med barn. one at the most.
Bio eller promenad: beror på..
Är du kittlig: skoja inte.
Snarkar du? förhoppningsvis inte

Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? ja
Äckligaste insekten: s p i n d e l n... uhhh
Största svaghet: ... ha ha
Det här är jag bra på: detjagvillvarabrapå.
Bästa bok? kanske vattenmelonen. eller resan till river sea
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga eller tankeläsare.
Vad vill du jobba som? hmm, kanske arkitekt.. läkare eller advokat vore också coolt.
Chips, morötter eller godis? morötter
Pizza eller hamburgare? spagetti

Skriver du dagbok? nope.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? nej. men om jag var tvungen så skulle jag tatuera Apple äpplet på mitt vänstra skulderblad
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag föredrar städat. men det är nog stökigt större delen av tiden
Gungar du på stolen? neh.. tror inte det.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? OhJA! det är ett av mina 100 måsten
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger.. men när jag använder kniv&gaffel så är det i vänster
Är du rädd för blod? nejnej
Saltar du på maten? väldigt sällan
Gillar du att sjunga? ja.
Anser du att du är stark? starkare än förut iaf.

Brukar du sola? ser det ut som att jag behöver sola? jag solar inte med flit, men det är skönt att bara ligga och dåsa i solen.
Vad gör du om du får hicka? ingenting alls. väntar på att den ska försvinna eller skrattar åt mig själv.
Röker du? nepp
Snusar du? nepp
Använder du knark? nepp
Kaffe, te eller inget? Latte sedan en te.. haha. jag vet inte.. det beror på
Har du en besatthet? besatthet... hmm, datorn kanske? haha sorgligt

1 kommentarer:

Anonymous said...

JAG SKA HOPPA BUNGY-JUMP MED DIG GULLEBULLE <3 !