en blogg om: rullstol

Jag visste det. Jag sa det redan tidigare.

Jag behöver sitta i rullstol.

Självklart så är det något som gör ont nu igen, denna gång så är det vänstra hälsenan.. Igår på träningen så lyckades jag på något sätt sträcka den.. Och så idag så gjorde det ont, men inte så mycket, så jag bestämde mig för att jag kunde springa. Så först springer jag 100 m. stafett (vi kom 3:a! En medalj till oss, whoop, whoop), efter det så gjorde hälsenan lite mer ont, men jag bestämde mig för att springa 200 m. stafett också. Det var det som tog död på senan.. efter ca 100 meter så började det göra ont och alla andra lag flög förbi mig och jag joggade i stort sett till Rachael som fick göra sitt bästa utav detta... självklart slutade vi sist. Nu gör senan ont och den är svullen och jag kan nästan inte gå. Toppen. Vi får hoppas på att det försvinner fort! Jag är redo för skidåkning!!

Imorgon, så kommer vi kanske att ha ett födelsedagsparty här.. vi får ju ser hur det blir med det.. och sedan på lördag så kommer mamma och pappa! Jag kommer att åka ner till Dallas och stanna natten där med dem och sedan åker vi tillbaka till Gainesville och sedan får väl ödet bestämma vad vi ska göra.

Nu ska jag sova. Gott.

Adjöken fröken.

0 kommentarer: