en blogg om: starbucks && IHOP

Började dagen med att stiga upp 7.45.. väääldigt skönt! Sen så kom Nathan och hämtade upp mig och så for vi till IHOP där 1st && 2nd period Pre-Cal skulle ha dagens mattelektion.. hehe rätt chill lektion alltså.. slapp ha athletics också. Perfekt start på morgonen. Sedan var det bara vanlig skola, men jag behövde i stort sett inte göra någonting alls förutom i Webmastering där vi gjorde någon utvärdering..


Efter skolan så for jag och Clara till Starbucks.. chillade där och drack varsin Frappuchino.. Mitt kaffe kostade mig $ 4,  men det var det värt.. Det var ett bra tag sedan jag var där så.. Efter det kilade vi till "The Beauty Shop" där Claras värdmamma var och fixade håret.. Clara lärde sig några svenska meningar och sedan så skjutsade Janice hem mig och sedan dess så har jag bara suttit här. Känner mig helt snurrig för tillfället, jag vet inte riktigt varför dock.., det kanske var kaffet?:o Ska göra kakor med Nicky snart.
Vi får ju se hur det går, hehe :).

Adiositos.

Längtar till torsdaag!!! onsdag med för den delen, jag slipper gå till skolan, jag ska nog packa då... okej nu ska jag sluta skriva.. på riktigt.

Tjingeling

0 kommentarer: