en blogg om: cuz i was good like that again

Ja okej.. Idag har det inte hänt så mycket. Tvättade lite kläder imorse och så.. Pratade med pappsen :). Satt och tog det lugnt.. laddade för fotbollsmatchen.. Sen där vid 2.30 kom Tabitha && Tyra förbi och hämtade upp mig och Lisa och så for vi ner till fotbollsplanerna. Wooho. Återigen dags att lira boll.


Jag blev värsta nervös där i början för coachen sade att det laget vi skulle spela emot var helt bra men sedan när matchen började visade det sig att de inte var  mycket bättre.. Så där i första halvlek så gjorde jag ett mål :).. Cuz i'm good like that.. just like yesterday. Tyvärr så var mitt mål det enda målet för CC Lady Leopards denna match.. så vi förloarde med 1-3.. Vi hade våra chanser. Rubi sköt och gjorde mål men på något mystiskt sätt var det inte ett mål, trots att bollen var inne i målburen... men men. En förlust är en förlust. Nu har jag bara 1 match kvar som jag kommer att spela, vilket kommer att vara nästa vecka på söndag.. Min sista match på hemmaplan i Gainesville, TX för U19 Girls Red. Men det är allright. Vi har haft roligt och för mig är det nog det viktigaste.

Nu så gör jag inte så mycket. Tog nyss en dusch så jag slipper göra det på morgonen och jag nu är på väg att gå och sova. Jag är trötters. Så nu får ni ursäkta mig för prinsessan behöver sin skönhetssömn.

Godnatt sötnosar

0 kommentarer: