en blogg om: tur.. cuz i'm good like that

Ja. En till fredag och lördag har passerat. Gjorde inget speciellt på fredag.. tog det lugnt (skulle up 6.30 nästa dag). Jag och Karen kollade på en sjuk film haha. Sen så gick jag och lade mig där vid 11-12tiden. Steg upp 6.30 som sagt på lördagen..


For till Sherman och lirade boll. Vi vann 4-3. Jag gjorde mål, fast jag hade mest tur.. Jag sköt och så kom deras best till back och försökte hindra mig från att skjuta men jag lyckades få iväg bollen innan... så hur som helst, målvakten har nästan bollen i handen men på något sätt med mina superkrafter så for bollen in i mål iaf. Så jag ställer mig upp igen efter att ha blivit nertacklad och mina lagkamrater frågade om det verkligen var ett mål och jag sa: Yes.. Cuz I'm good like that ;).

Efter matchen så for vi tillbaka hem... jag satt ute på gården och läste en bok i solen.. och så kände jag mig uttråkad så jag smsade Aaron och han kom över ett tag och vi satt där och pratade :).. Sen kilade han hemåt igen och sen så kom Karen och Nicky och... Leila (nickys kompis eller nåt) ut och så cyklade jag, nicky och leila omkring lite granna.. sen så kom Courtney och Lisa och lämnade av alla ungar i staden ;).. det var typ 5-6 småbarn där och sprang omkring.. sen så kom Lisa tillbaka och så tog vi vattenslangen och blötte ner barnen :) hehe.

Efter det så lagade jag och Lisa mat.. Lasagne. Gött. Courtney tyckte att det smakade annorlunda (duuhh), men hon tyckte att det var gott! :).. Karen sa detsamma.. och Nicky likaså.. Juste, någonstans däremellan så tog jag en dusch också.. Sen så började jag och Lisa att fixa oss för årets tråkigaste party.. Kom dit vid 9.45, det var rätt dött, inte så många som dansade.. mer lågstadiestilen.. alla satt ner eller stod tryckta mot väggarna.. Så där vid 1..? for hemåt. Sen så somnade vi och nu så sitter jag här.

Ska äta frukost strax.. och göra mig klar för fotbollsmatchen. Tyvärr så är det alldeles vindigt och det ska regna också. Hoppas vi hinner spela innan regnet startar ösa ner.. för ni vet. I USA är allt stort - även regndropparna.

Nåväl.. återkommer väl ngn gång..

Dagens låt: Fields of Gold - Sting

0 kommentarer: