en blogg om: LYCKA!

YES! Äntligen fredag! Hade två prov idag. he he. Matteprovet, som jag faktiskt tror att jag gjorde någorlunda bra på, trots att jag fortfarande inte fattat hur man faktoriserar (men det gör inte så mycket, jag kommer ju att komma tbx till natur och då blir det hårda tag;))... och så skrev jag ju Huckelberry Finn-provet på kapitel 12-18 också. HAHA. Vilket skämt, minns inget alls av vad vi läst (kanske för att jag somnar varje gång vi läser den, men jag fick iaf ett a eller b på kap. 1-11 och jag mindes inget av det heller.. så det blir nog bra i slutändan ändå, jag har ju fortfarande ett A i den klassen..). Hur som helst så är jag glad att denna skolvecka är över! Det har varit så grymt tråkigt på senaste. Ikväll så ska jag fixa håret och resten av helgen präglas av fotboll! - excitement! Holla back losers, nu ska jag sätta matchkläderna i tvättmaskinen och lyssna på "Wipe It Down"...


shoulders, chest, pants, shoes..

1 kommentarer:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Toner, I hope you enjoy. The address is http://toner-brasil.blogspot.com. A hug.