en blogg om: mätt

Åt just middag. Känns som att jag sprängas. Ris, bönor och korv stod på menyn, det var rätt gott. Obviously.
Annars vore jag inte mätt.
Pratade med Emma också (Hoppas allt går bättre. Jag älskar dig.), det är ju helt bra nu när jag inte har träning efter skolan, mina vänner är faktiskt fortfarande inloggade på msn när jag kommer hem:).

Idag var en såndär jobbig dag..
När det bara känns jobbigt att vara 1000 mil hemifrån. När mattetalen ser ut som arabiska. När Huckelberry Finn är tråkigare än vanligt och order "nigger" som upprepas i boken typ 2343245435 miljoner ggr går en på nerverna. När situps kl 8.45 på morgonen inte känns särskilt lockande. När håret står på kant. När de nya skorna skaver. När dagen känns alltför lång. Helt enkelt en perfekt dag för klagande och gnällande.

Det enda som var bra idag var att Amy sa att hon tar med mig till Regionals nästa vecka (om Swaizi inte kunde åka med, eftersom att hon ville göra ngt annat.. whatever that was).

Längtar till fredag. Då ska jag i alla fall få håret fixat.
Längtar till lördag: fotbollsmatch
Längtar till söndag: fotbollsmatch
Längtar till 1 maj: träffar pappsen i Chicago
Längtar till 17 maj: Prom
Längtar till slutet av maj: Avskedsparty med folk från min organisation
Längtar till 8 juni då det äntilgen är dags att åka hem.

0 kommentarer: