en blogg om: onsdag

Puhh.. jag är så glad att dagen äntligen är över. Skolan tar död på mig nu.. det är inte alls lika kul som det var tidigare. Kanske för att vi har nått slutet av året och har bara några veckors skola kvar..? Engelskalektionerna, som är 50 min, här är typ 15 ggr värre än med Hoggen, som är hela 80 min, vilket kanske säger en hel del.

Igår fick jag i alla fall goda nyheter. Ingen skola för mig nästa vecka onsdag-fredag... alla skriver de stora TAKSproven då.. and I'm a G så jag behöver inte vara där.. Wooho! Så det innebär att jag bara behöver plågas i 2 dagar.. sen så får jag 1 dag för mig själv här hemma och sedan dagen efter det så far jag till Chicago för att träffa min kära fader! Längtar verkligen till nästa vecka.. det är bara en dålig sak som händer då... vi spelar våra sista matcher då :(.. vilket jag inte ser fram emot. Men.. allt varar inte för alltid.. right?

0 kommentarer: