en blogg om: counter strike

Lite "violence" i bilden där. Men CS är ju inte så mycket annat än att försöka skjuta så många som möjligt från andra laget och inte bli skjuten själv på kuppen. Ganska meningslöst spel faktiskt. Men för tillfället känner jag ett litet CS-sug.. Jag minns då vi var CS-nördar. Det var kul. Men rätt onödigt och slösande av tid.. ok, förlåt. Låt mig rätta mig;; väldigt onödigt slösande av tid.


Mitt CS-liv tog slut då jag fick denna dator. Macintosh + CS = fortfarande inte uppfunnet.. lite tråkigt, eftersom att jag vill spela. Just nu. På minuten. Men, men.. till hösten får jag ju en PC från skolan så då kan jag återgå till att vara en nörd igen.. Alltså naturnörd, inte CS-nörd ;).. känns lite dumt att nörda ner sig i att skjuta folk. Tusan.. vi borde ju skämmas.

Inte konstigt att ungdomar i dagens samhälle bestämmer sig för att skjuta ihjäl hela sin skola. Skjustpel borde aldrig ha blivit uppfunna.

0 kommentarer: