en blogg om: stunna shades

Ja, sommaren har väl äntligen kommit då?

På morgonen så är det typ 16°C och just nu så är det 26°C och ute... så mina solbrillor passar rätt perffa nu. Har stuntat runt med dom och fått rätt god respons. Ah, jisses! Jag känner mig så cool.

Pratade med pappa idag. Han är tillbaka till Sverige nu.. efter att ha varit i landet stort i en vecka. Vi träffades dock bara tors-lördag, men det är ok. Jag är ändå hemma igen inom en månad! Bara 29 dagar tills jag far! Och exakt 1 månad till då jag landar i Sverige. Börjar bli lite excited.

Och så är min nya man på väg. Influgen från Kina så är hans beräknade ankomst den 14 maj. Det ska bli kul att träffas, vi kommer att ha mycket gemensamt. Vi kan lyssna på musik tillsammans, surfa på nätet, kolla på film och mysa.. eller varför inte ringa en vän? Det är nästan så att jag redan älskar dig. Jag hoppas vi kan leva resten av våra liv tillsammans.. eller kanske inte. Men det ska bli kul att se dig och få spendera nästan all tid med dig kommer att bli än bättre.

Ya ya.

Nu ska jag kila vidare.. försöka förstå mig på matten. Jag vet inte ens vad det kallas, det vi håller på med, det känns dock väldigt onödigt.. eller det är säkert bra att veta tills då jag kommer tillbaka till skolan.. till IV, oops, jag stavade det fel. Jag menade NV. GHS är typ som IV. Nivån är anpassadså att även alla icke intresserade i skolan ska ha möjlighet att bli godkäna i alla ämnen.

Det behövs studeras mer biologi också.. Det verkar som att många av tjejerna i skolan inte vet att;; kondom + sex = inga barn.

Oj. Jag glömde nästan bort att jag skulle sluta skriva.

Adjö, mina vänner.

0 kommentarer: