en blogg om: shawty was a ten

Ja.. idag spelade vi en träningsmatch med fotbollen. Jag tror nog att det var min sista gång någonsin att spela med de från laget. Fan vad tråkigt. Jag hade roligt med GHS första tjejfotbollslag. Jag hade kul på planen med laget. Jag hade roligt i bilen påväg till matcherna med laget. Det var roligt att göra mål och vinna matcher. Det var till och med roligt när vi förlorade, cuz we were good like that. Jag hade kul som # 10. Yes. Shawty was a 10. Well she still is.. but soccer is over.

Dock så har vi ju en car wash nu till helgen, sedan är allt över.. för alltid (för min del). Men ja.. som jag sade.
Vi hade ju i alla fall roligt.

och tur med vädret..
.. det regnade ju aldrig när vi spelade.

Jag tror att jag måste börja springa min runda runt kvarteren igen.. annars kommer jag att vara lika med tjockis när jag kommer hem. I got my six pack.. det är bara det att det onda snabbmatsfettet som lever i America tar över din kropp och du är rätt körd om du inte bryr dig. Men jag bryr mig... och fettet körde över mig litegrann.. när jag kom hit kunde man se alla mina sex magrutor.. nu återstår bara 2.. och man kan skymta två till. DOCK så finns ju alla sex kvar.. men som sagt. snabbmatsfettet..

Så när jag kommer hem blir det springa rundor runt sjön. Och den stora sjön i söder är inte att glömma. 30 mil på cykel ska nog få några amerikanska fettpartiklar att falla av på vägen..?

Haha. På vägen. Eller vägen. Båda funkar ju lika bra.

Och så kom jag just på en annan sak som jag stört mig på hela året.
Frukt säljs inte på GHS.. eller jo man köper en Snabbmatsrätt (oftast rätt flottigt) så får man ibland.. notera ibland, en frukt med det.. ett äpple. Men ändå, min poäng var att de inte säljer frukt.. indivudellt. Vi har typ 8 snackmaskiner på skolan.. innehållande allt från Twixglass till Rice Krispies.. men inte en endaste frukt... eller något annat nyttigt.

Nä.. tusan.
Nu måste jag verkligen duscha.. jag luktar som gamla, aldrig tvättade, fotbollssturmpor eller något. Inte särskilt attractive. Måste raka benen också. Det känns som att jag har så mycket hår på benen att man inte kan se själva benet.. men det e trots allt en lögn, jag låter det inte gå så långt, det e faktiskt bara lite stubbigt.

Adios. Bye. Hejdå. Adjöken.. äh whatever..
..dueces

0 kommentarer: