en blogg om: Vitamin Water

Skön dag jag kommer att ha imorgon. Yearbookläraren frågade mig idag om jag ville gå runt till massa olika klasser och ta de foton som saknas för Yearbooken, så jag sa ett glatt ja, eftersom att jag inte kommer att behöva gå till någon av mina vanliga klasser den dagen.. wooh! Awsome dude.


Var till Outlet Mall idag.. det fanns inte så mycket där, försökte hitta ett par skor, men det verkar vara omöjligt.. det känns nästan som att jag måste ta med mig klänningen till affären nästa gång så jag kan se vad för skor som passar till klänningen..

Köpte mig en Vitamin Water på Wal-Mart för en dollar.. den var rätt god faktiskt.

Jag längtar verkligen till nästa vecka!
Prom på lördagen och sedan (förhoppningsvis) under veckan så anländer min nya mobiltelefon! Den jag har nu är rätt crappy.. halva skärmen är blå ibland av någon konstig anledning jag inte känner till. Men men.. jag är helt excited i alla fall! Och till helgen blir det CARWASH med soccerbrudarna.. wohoo, ska bli tokskoj! Nu ska jag dra mig.

och stackars dom som stänger in sig
hundra dagar utan heder
ja stackars dom som lever så
stackars dom som tittar på
hur märkligt kan man må

Adjöken fröken.

0 kommentarer: