en blogg om: fabuloussss

Så.. imorgon ska jag och Karen fara någonstans (vet faktiskt inte var) och shoppa så jag kan köpa skor och accessoarer som matchar min balklänning. Ska bli skoj :). Vi for och åt på en kinamatsrestaurang idag och så efteråt så får man Fortune Cookies och min kaka hade två stycken fortunes i den. Tyckte att det var lite skoj.


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra på fredag, förmodligen bara ta det lugnt och sedan på lördag så är det dags för prom! Där vid 4-tiden ska vi fara och äta någonstans, i Denton eller Sherman och sen vet jag inte vad vi gör mellan det och då promen startar.. något hittar vi väl alltid på. Sedan efter promen, som börjar kl 9.00 pm, har varit så far vi med charterbussar ner till Lewisville och stannar där helt länge.. Där i Lewisville kan man bl.a. bowla, spela lasertag och typ hundra andra olika saker. Det är tydligen helt stort. Kul ska det i alla fall att bli!

Sedan på söndag så kommer vi att fara ner till Dallasområdet, där min organisation har sitt "farvälparty".. det e ju trots allt bara några veckor kvar tills vi åker hem nu. Sedan på måndag kommer The Sports Banquet att hållas. Får se om man e nominerad till något ;) vore ju skoj. Sedan vet jag inte vad som händer, men mina sista veckor här kommer att vara fabulous.

Nu ska jag höra med Mrs. Mackey om vi kan starta om routern så att vi kan få reda på vad det borttappade lösenordet är så att min man också kan logga in på internet. Vore ju trevligt.

Nu ska jag kila.
Adjöken fröken.

1 kommentarer:

Anonymous said...

lol....even after we just had dinner and discussed me not being able to read your blogs you still come home and type a blog is sweedish... I love you Laura Alexis!!! You are so funny. I had fun at dinner tonight. The food was AMAZING!!! We have to do it again before you leave....=( Maybe we can go on Seafood Friday next time.... YUMMY!