en blogg om: before Prom

Igår var det en lång dag. Fixade allt inför prom.


Var på Wal-Mart i flera timmar haha, köpte bl.a. nagellack så jag kunde fixa mina naglar :). Sen när jag kom hem så ringde Harolds, Harold är min "date", mamma och sa att hon ville att jag skulle komma över så att hon fick kolla på klänningen min och se vad vi skulle göra med mitt hår. Så jag far dit vid 7.30 och så börjar vi fixa med mitt hår och eftersom att jag hade haft i flätorna i typ en månad och de såg helt risiga ut så bestämde vi oss för att ta bort dem och så for vi till Wal-Mart och köpte en Texture softener och fixade med det och sedan stylade hon mitt hår och nu är det helt fint :). Ska dit vid 11 idag igen och fixa lite till med håret och så ska vi fixa min sminkning.

Efter allt fixande så ska vi fara och fotografera oss.. det lär bli där vid 3-tiden. Sedan efter det så far jag och Harold (och typ alla andra) till Bubbas (en från skolan) hus och äter middag och så och efter det så styr vi alla mot prom som börjar kl 9.00. När balen är över, där vid 12.30, så far vi med charterbussar (allt organiserat av skolan) ner till Lewisville till Main Event (typ ngt megastort ställe med massa olika spel och så..) och så stannar vi där till kl 5.00 då vi far hem och vi kommer tillbaka där vid 6.00-tiden. Kommer ju somna som en stock....

Sen på söndagen så måste jag stiga upp helt tidigt för vi måste åka till "The End Of Year"-party med min organisation och det är nere i Ft. Worth typ.. kl 1.00 och Karen ska till kyrkan på morgonen nere i Ft. Worth så.. ja.. yall do the math jag kommer vara fett trött. Plus att jag måste göra klart ett projekt för Theatre Arts.. jippie!

Ajja ok. Jag måste raka benen.
Peace

1 kommentarer:

Jenny said...

Åh vad kul! Jag vill också gå på prom :(