en blogg om: inactivity

Sorry mina vanner.. jag har visst inte uppdaterat bloggen pa lange.. vilket kanske mest beror pa att routern till det tradlosa natverket fick ngt problem sa nu kan vi inte vara inne pa vara laptops... vilket suger. Jag laddade upp alla bilder fran prom pa min dator och skulle ladda upp dem dagen senare; da natverket pajade.. sa jag funderar pa att lagga bilderna pa ett usbminne och sedan ladda up dem fran denna dator... men det kanns som att det e for mycket jobb.. eller jag vet inte. We'll see.

Pa mandag kvall sa holls det en sakallad "Sports Banquet" dar det gavs ut award till folk som varit aktiva i sporter pa skolan. Cool som jag ar sa fick jag ett award.. vilket var for cross country girls leopard pride! Cuz i'm good like that. Nu kommer mitt namn att finnas kvar i skolan foralltid graverat pa den dar grejen. Synd bara att man inte fick ta hem den, vore ju ratt coolt. Nabval. Nu ska jag gora ngt annat, vi hors - sa smaning om.

Bye.

0 kommentarer: