Layout

Idag har det varit en synnerligen tråkig dag. Förutom när jag var till Jenny för inte så länge sedan och kollade lite på TV och så. Hade rätt kul åt ett jättefult Amerikanskt TV-program, som är väldigt populärt hos barn på ca 7-13 år. Nu får ni allt lista ut vilket program jag snackar om. Ledtråd: Peruk.

Ja juste, jag håller, än en gång, på med layouten till min blogg. Känner mig helt experimentell. Har ju bytt typ varannan vecka men aldrig känt att något riktigt passar. Får se om detta håller sig i mer än en vecka eller om jag kommer att byta till något nytt och mer spännande inom den närmaste framtiden.
Ps. Jag är inte klar med denna layout än, förresten. Ds.

Annars har det som sagt inte hänt något intressant alls. Lyckades faktiskt ta mig till det stora uppdraget att städa mitt rum! Nu ser det riktigt prydligt ut. Har dessutom möblerat om på skrivbordet, haha. Nu mer står min fina subwoofer (som, tack vare sitt utseende, egentligen faktiskt är värd att stå där den syns), under själva skrivbordet. Blev tvungen att röja lite utrymme för det nya datortillskottet. Mer än så har faktiskt inte skett idag..





Laura Alexis

0 kommentarer: