Alltid rätt

Jag visste det! Jag sade ju att jag skulle sitta på söndag kväll och packa alla grejer för Abisko. Allt är en jobbig röra och grejer kommer med stor sannolikhet att glömmas här hemma!

Idag så var jag ju ute och körde igen, tro det eller ej, men jag lyckades växla till 4an denna gång! Det går ju framåt med stormsteg - not. Jag har nog i alla fall lärt mig köra till nästa år så den är väl ändå rätt lugna puckar. Nu ska jag återgå till packandet, fixa musik in på iPoden(men vill ju inte tömma batteriet på mobilen i onödan heller) och iPhonen. Sedan ska jag duscha och till sist blir det nog att hoppa i säng. Fast man vill ju ändå vara trött i morgon på bussen! Åh så jobbigt att behöva åka 8h i en buss med skirkande tonåringar;). Fast nu går vi ju natur så alla lär ju sitta med sina miniräknare och klura ut extremt svåra mattetal. Det hade INTE jag tänkt göra. Så det blir helt enkelt att packa sig in i ett hörn (=fönsterplats) med kudden, filten, musiken och godiset.

Ha det gott gummor och gubbar!

0 kommentarer: