Du är din egen lyckas smed

Nu ska jag en gång för alla klaga på skräppost! Finns det något mer irriterande? Varje dag när jag kollar mina mail så har jag fått en massa förbannade erbjudanden om att förlänga penisen, löpa livsförsäkring och bilförsäkring, få MasterCardkort, bli medlem i communities, köpa linser till billigt pris, köpa calling cards etc. etc.. Detta går mig på nerverna! Har jag kanske bett om den här skiten? - Nej. Jag ska helt enkelt inom en snar framtid byta emailadress(+msn då) så jag slipper ha något att göra med allt som heter skräppost.  Tummen ner för junk mail!

Nu måste jag verkligen göra klart fysiken, klura lite till på svenskan samt jobba mer på min dikt. Panik i stugan! Ska hinna till Bergnäset (Det kanske blir bussen ändå..? Jag är ju så lat.) ikväll också. Ska dock bli kul att få umgås lite med LK ;).. eftersom att vi inte längre går i samma klass.

Ett synnerligen tråkigt inlägg idag, men vi har ju våra ups and downs, eller hur?


0 kommentarer: