JAJAJA Idol

Jisses vad jag har varit produktiv på senaste! Jag är så stolt över mig själv! Inga läxor kvar nu och det är skönt!! Lär ju inte få så mycket mer heller, eftersom att Abisko står på schemat nästa vecka, whoop whoop. Har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska göra för uppgift i Svenskan, funderar dock på turism. Det tycks i alla fall inte vara så svårt att få ett bra betyg på det här arbetet så det kanske inte behöver vara så väldigt avancerat? Jaja, vem bryr sig egentligen, nu är det slutpratat om skolan i bloggen (för idag ;)). Ikväll blir det att se på Idol i slummen. Hoppas jag inte blir överfallen på vägen dit.. inte på vägen hem heller för den delen, haha. Ska tvinga Kenny att komma hit imorgon (för att se Idol då), lär ju inte hinna ända dit bort efter dansen då jag måste duscha och allt det där.

Kul inlägg det här blev då.. not. Nu ska jag glida vidare, hejdå.

Dagens skivalbum:
Here I Stand - Usher




Laura Alexis

1 kommentarer:

Anonymous said...

Idol blir king ikväll! Visst äre från Lule ikväll?