Klurigt

Idag har jag varit duktig, igen, haha. Har gjort klart den kluriga fysiken, och hör och häpna jag förstod den faktiskt också(!), jag har även jobbat flitigt med Matte C:n. Jag kör på ett nytt motto nu alltså; Om man gör det nu, så slipper man göra det sen. Jag tycker att det låter ganska bra, eftersom att det (i teorin, haha) resulterar i att man inte varje dag behöver sitta och plugga. Man är istället öppen för förslag på den sociala fronten och det är väl bra.

Juste, jag kom ju på en sak! Jag har inte ens kommit halvvägs i mina mattiestudier, har bara hunnit till Ma C och ska läsa ända till Ma F (!!).. Jag blev ju jättechockad när "Nalle", haha, sa att jag skulle läsa den kursen, man glömmer visst ganska mycket under en ettårsperiod. Jag undrar förresten hur det går för honom och hans Webcam (ett litet internskämt sådär, Emma & Johannes vet vad jag pratar om), haha.

Imorgon då? Jo, då blir det Idolpremiär, men nu ska vi inte tjuvkika på morgondagens topics allt för mycket, då blir det ju inte särskilt spännande att läsa om man ska läsa samma sak flera gånger. Det här är nog i alla fall det sista inlägget för dagen, Godnatt vänner och bekanta. Glöm inte heller att svara på min undersökning (som kommer att publiceras inom en snar framtid).



Laura Alexis

0 kommentarer: