Någon gång måste vi faktiskt

Jag måste städa, vilket innebär att jag ska dammsuga, men sedan kommer jag säkert slås av en släng städmani och börja storstäda mitt rum (det händer faktiskt ibland). Egentligen så är ju städningen överskattad eftersom att det ändå blir lika stökigt som tidigare redan dagen efter.

Jag måste duscha, vilket innebär att jag också måste torka håret  och platta det om jag orkar. Vad äcklig jag är som sade att jag måste duscha. Det lät ju som att jag inte har duschat på en månad typ, haha. Det jag menade var att det är så jobbigt att duscha, det är ju så mycket som kommer till, att duscha är inte längre så simpelt som att gå in i, duscha av sig och sedan gå ut igen.

Jag måste också plugga (matte, fysik, spanska, engelska och kanske lite svenska om jag ids), vilket säkerligen kommer sluta med att jag gör något helt annat än att fokusera på uppgifterna.

Vilken dag detta måste komma att bli.
Förresten, vilket fult ord måste är.

1 kommentarer:

Anonymous said...

HAHA, ha en trevlig dag ;) ;)