Taggat och klart

Jag är inte så lyckad. Var skittaggad på idrotten och så lirade vi ju fotboll, helskoj! Sprang för att sno bollen av en motståndare (minns inte omj ag faktiskt lyckades) och så snubblade jag typ på honom eller något och så landade jag med all min tyngd på knäet! Gudars vad det gjorde ont! Haltade omkring som fan först men nu är det lite bättre, kan dock inte gå normalt eftersom att det fortfarande gör väldigt ont. Tråkigt.


Nu har jag efter MÅNGA omständigheter lyckats att få in CS på datorn igen, hehe. Ska bara spela då och då om jag har tråkigt. Kommer ändå att vara helkass eftersom att jag inte har spelat på sådär 3-4 år nu.

Strax bär det av mot restaurangen med mor och far!


Laura Alexis

1 kommentarer:

Anonymous said...

Ouch, looks like that hurts really bad, too bad I can read about it.